Friday, June 19, 2020

PH PM nominee tussle? Unlax and have a kitkat wakakaka


Suara Merdeka:


BEKAS Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mencadangkan agar parti DAP melantik Tun Dr. Mahathir Mohamad sebagai Presiden parti itu.

😁😁😁😂😂😂😈😈😈

Ini berikutan Parti Keadilan Rakyat menolak Dr. Mahathir sebagai calon Perdana Menteri ke-9 dalam mesyuarat parti itu hari ini.

“Memandangkan DAP masih tegas untuk sokong PM7 jadi calon PM tetapi PKR kini sudah tolak secara rasmi, DAP patut ambil PM7 masuk DAP untuk menjadi presiden parti nya. Dengan ini DAP boleh calonkan pemimpin parti sendiri jadi PM,” cadang Najib.


Pemimpin-pemimpin pusat dan anggota parlimen PKR menolak hari ini menolak Dr. Mahathir sebagai calon perdana menteri ke-9. Sebaliknya parti itu bertegas dengan konsensus Pakatan Harapan untuk mencalonkan Presiden PKR sebagai PM-9.

Perkara itu disuarakan dalam kenyataan PKR, selepas mesyuarat khas Majlis Pimpinan Pusat (MPP) dan anggota parlimen PKR dalam talian pagi ini.

Kindly Fuck Off | Coworker Journal Publishing Book | Buy Now | at ...

“Walau bagaimanapun, parti memutuskan untuk tidak menyokong cadangan mencalonkan Tun Dr Mahathir sebagai perdana menteri, dan kekal dengan konsensus Pakatan Harapan mencalonkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai perdana menteri,” katanya.

Bagaimanapun, parti itu terbuka untuk berbincang dengan semua pihak termasuk Dr Mahathir “demi usaha menyelamatkan Malaysia dan mengembalikan mandat rakyat ke tempatnya”.

Parkathee white Men's T-Shirt | Spreadshirt



1 comment:

  1. When you both refuse to give a little, both of you will get nothing.

    But if you both give a little, each will get something.

    ReplyDelete